Vil du være fadder i august?

Har du lyst til å være med på å lage en helt super uke for våre nye studenter i august?

Nå åpner vi for påmeldinger til å være fadder i fadderuken som går av stabelen mandag 14.august!

Vi trenger mellom tre og fem faddere på hver gruppe, der en fadder vil være hovedansvarlig hver sin dag. Som fadder spiller du en sentral og viktig rolle for at de nye studentene skal bli tatt godt i mot. Dette er en viktig uke for at de nye studentene skal få venner, bli kjent med fakultetet og byen Oslo. Det blir en uke fylt med snadder fra ende til annen, og vi garanterer minner for livet!

Hvis gjengen din blir ansvarlige for en faddergruppe, skal dere ta dem med rundt på aktivitetene og festlighetene gjennom uken. Vi er svært stolte over fadderuken som arrangeres her på fakultetet. Vi ønsker derfor faddere som vil vise frem fakultetet fra sin beste side. Det er ofte mange om beinet for å bli fadder og vi ser derfor etter de som er villige til å gi det lille ekstra. Og husk at vi ønsker å bli kjent med dere, så pass på å si litt om deres tanker rundt det å være fadder i søknaden. Her er det bare kreativiteten som setter grenser, tidligere har det vært alt fra videoer til dommer!

Så har du lyst til å bli fadder – SØK NÅ!

Påmelding gjøres til Clubstyret@juristforeningen.no