Vinnere av Prossedyrekonkurransen og Prisoppgaven 2017

Leder av Fagstyret Øyvind Rishoff og vinnere av Prosedyrekonkurransen Kristine Landgraff Solli og Charlotte Berger.

Nok en gang er Fagstyrets Prosedyrekonkurranse og Prisoppgaven over og vinnerne av årets konkurranser er kåret. Vi vil gratulere Kristine Landgraff Solli og Charlotte Garnaas Berger med seieren i Fagstyrets årlige Prosedyrekonkurranse torsdag før påske. Etter imponerende innsats fra begge lag, stakk lag 9 til slutt av med seieren. Videre vil vi gratulere Pernille Sandberg Drtina med seieren for Prisoppgaven som ble kåret tidligere i våres.

Fagstyret vil rette en stor takk til dommere i Prosedyrekonkurransen, bedømmelseskomitéen for Prisoppgaven, oppgaveskrivere, kursholdere og alle deltakere i begge konkurranser. Juristforeningen vil også benytte anledningen til å takke tidligere høyesterettsdommer Steinar Tjomsland for stort engasjement og innsats som dommer i prosedyrekonkurransen gjennom 25 år.

Vi oppfordrer studenter på alle avdelinger til å delta eller se på neste års Prosedyrekonkurranse og/eller skrive Prisoppgaven.

Vil du arrangere neste år? Det er valg til Fagstyret på Generalforsamling denne våren. Klikk her for mer informasjon.