Still til valg på Generalforsamling!

28. April 2017 er det duket for Juristforeningens generalforsamling. Det er en rekke spennende verv som er på valg under vårens Generalforsamling, blant annet i JVL, Clubstyret, ALD og Cabaret. Les mer om årets Generalforsamling, vervene på valg og hvordan du kan stille til valg her. Hvis du lurer på noe om et understyre eller verv anbefaler vi å ta kontakt med understyret eller valgkomiteen.

I år er «valglisten» flyttet til nettsiden. Dersom du er interessert å stille til valg, er det bare å fylle ut skjema under så skrives du automatisk på listen. Det er ikke bindende å stå på listen, og du må ikke skrive deg på listen for å stille til valg, men det kan være lurt å melde sin interesse i forkant. Siden listen i år er elektronisk er det mulig å melde interesse for alle verv du ønsker å stille til, også verv i samme styre.

Valglisten

Klikk her for å se listen.

Listen oppdateres automatisk hvert 5. minutt.

Ønsker du å stryke deg fra listen? Send mail til valgkomiteen@juristforeningen.no

Skriv deg på listen!

Fyll ut skjema under for å skrive deg på listen.