Nordisk gruppe

Nordisk Uke er et samarbeid mellom 11 juridiske studentforeninger i Norden. Foreningene i samarbeidet arrangerer en «uke» hver, der de andre sender 2-3 studenter som deltar med vertforeningens studenter. Ukene starter tirsdag eller onsdag med en hyttetur. Deretter følger to dager med forelesninger og bedriftspresentasjoner på dagtid, og sosialt og moro på kveldstid. Ukene avrundes med et ball og avskjedsfrokost dagen derpå (lørdag/søndag).

Man trenger ikke å kjenne noen eller ha noen  juridisk kompetanse for å reise. Vi kan by på et  åpent miljø, med mange nye bekjentskap hver uke. Man skaper vennskap og bygger nettverk, samtidig som man blir kjent med nye studentbyer og juridiske områder.

Hvem som helst fra Juristforeningen i Oslo kan søke om å få reise, og vi prioriterer å få med nye medlemmer. Foreningen dekker deltageravgift for tre reisende per tur. Ta gjerne kontakt med Nordisk Gruppe for en uforpliktende prat. Vi er også til stede på de fleste JF-arrangementer.

Nordisk Gruppe 2021

Internasjonal Sekretær (Leder): Karla S. Waal

Økonomiansvarlig: Ramiz Dar

Medlem: Cathrine Nerrant

E-post: intsek@juristforeningen.no

v/Internasjonal sekretær

Følg Nordisk uke i Oslo

Instagram: @nordiskuke

Facebook: Nordisk Uke i Oslo

error: Dette innholdet er beskyttet/Content is protected!