Justivalen

Annet hvert år arrangerer Juristforeningens Justivalstyre festivalen Justivalen. Justivalen så dagens lys i 1983 og ble første gang avholdt for å feire Juristforeningens 75-årsjubileum. Siden den gang har festivalen vokst seg stor og kommersiell.

I dag bygger festivalen på fire søyler: Fag, kultur, fest og konsert. Fagtilbudet under festivalen er variert og mangfoldig, og du kan delta på alt fra skrive- og prosedyrekurs til avdelingsforelesninger og hel- eller halvdagsseminaret Aulaforum. Kulturdelen er ikke mindre omfattende: volleyballturnering, stand-up og cocktailseminar er bare smakebiter på de kulturelle nytelser som tilbys. «Konsert» er nokså selvforklarende. Siden oppstarten har band og artister som Bigbang, DJ Broiler, DeLillos, Karpe Diem, Sondre Lerche, Vengaboys og D.D.E opptrådt under festivalen. Den siste søylen, fest, ligger til grunn for alle Justivalens aktiviteter. En festival på jussen sin viktigste oppgave er jo nettopp å gjøre studiet litt festligere.

Justivalen avholdes neste gang i september 2021!

Justivalens hovedsamarbeidspartner er Advokatfirma Deloitte.

Se www.justivalen.no for mer informasjon.

Justivalstyret 2018-2019

Justivalsjef: Augusta Lenéa Remøy

Økonomiansvarlig: Live Aasbø

Administrasjonssjef: Marte Ous Sandnes

Arrangementssjef: Caroline Singert

PR- og sponssjef: Helene Stigen Gregersen

Fagsjef: Embla McCormick Ragnhildstveit

Bookingsjef: Sondre Østensen-Landvik

E-post: justivalen@juristforeningen.no

Telefon: 900 80 533 (Leder Augusta Lenèa Remøy)

v/Justivalen

Følg Justivalen

error: Content is protected !!