Juridiske vinterleker (JVL)

Juristforeningen arrangerer hvert år JVL; De Juridiske Vinterleker. JVL er et årlig vintersportarrangement for jusstudenter fra Oslo og Bergen, der Juristforeningen i Oslo og Juristforeningen i Bergen sammen står for vinterens vakreste eventyr! JVL er et eget understyre i Juristforeningen. Lekene er et veldig populært arrangement og det er stor rift om de 400 billettene som legges ut for salg. Det selges 200 billetter i Oslo og 200 i Bergen.

Skikjøring og det sosiale aspektet står i fokus, og bussturen, afterski, temafest, konsert og bankett er bare noe av det du har å glede deg til! Det holdes et høyt sportslig nivå med blant annet tandemski-stafett, akekonkurranse, alpintkonkurranse og snowboardkonkurranse. Selv om vi skal på fjellet og i skibakken, stilles det imidlertid ingen krav til fysiske eller tekniske ferdigheter. Det viktigste på turen er humør, humør og atter humør! Har du ingen planer om å stå på ski, så kan du ta med et akebrett, eller sitte og nyte påskesolen i bakken. JVL er med andre ord et vintersportarrangement tilrettelagt for alle slags atleter!

JVL ser etter hovedsamarbeidspartner – ta gjerne kontakt!

JVL-styret 2023/2024

JVL-sjef: Johannes Kihle

Økonomiansvarlig: Mia Elise Bueng Bjørklund

Arrangementansvarlig: Eline Sophie Hansson Lunder