Internasjonal gruppe

Internasjonal gruppe er et understyre i Juristforeningen som hovedsakelig står ansvarlig for å arrangere Nordisk Uke Oslo. Nordisk Uke er et samarbeid mellom 11 juridiske studentforeninger i Norden. Foreningene i samarbeidet arrangerer en «uke» hver, der de andre sender 2-3 studenter som deltar med vertforeningens studenter. Ukene inneholder et bredt spekter av faglige og sosiale arrangementer både på dag- og kveldstid, og Oslo-uka avrundes med ball.

Man trenger ikke å kjenne noen eller ha noen  juridisk kompetanse for å reise. Vi kan by på et åpent miljø, med mange nye bekjentskap hver uke. Man skaper vennskap og bygger nettverk, samtidig som man blir kjent med nye studentbyer og juridiske områder.

Alle JF-medlemmer kan søke om å få reise, og vi prioriterer å få med nye medlemmer. Foreningen dekker deltakeravgift for tre reisende per tur. Ta gjerne kontakt med Internasjonal Gruppe for mer informasjon. Vi er også til stede på de fleste JF-arrangementer.

Internasjonal Gruppe 2024

Internasjonal Sekretær (Leder): Solveig Skaar Ljones

Fagansvarlig: Kristian Evensen

Spons- og PR-ansvarlig: Maren Fimland

Konkurransesjef: Mathias Herland

Ukesjef: Celine Sommerfeldt Bentzen

Økonomisjef: Aurora Djubvik Archer

E-post: intsek@juristforeningen.no

v/Internasjonal sekretær

Følg Internasjonal gruppe på sosiale medier!

Instagram: @internasjonaluke_jf

Facebook: Internasjonal gruppe JF