Leie Hoppeseter

Hoppeseter kan oppleves hele året, enten man ønsker å leie en helg eller ukedag, eller er med på noen av Juristforeningens arrangementer. Utleie er åpent for alle, også de som ikke lenger er studenter.

Enkelte helger er reservert Juristforeningens egne arrangementer. Se i utleiekalenderen for hvilke dager som er ledige.

Hoppeseter har det meste av fasiliteter; innlagt strøm og vann, oppvaskmaskin, badstue, stereoanlegg med tilkobling for mp3-spiller, mulighet for å grille osv. Hytta ble pusset opp i 2013. Det er 35 soveplasser.

Å leie Hoppeseter koster kr. 100,- per natt per person for medlemmer av Juristforeningen. For alle andre er prisen kr 150,- per natt per person. Grunnet stor pågang, og ønske om ansvarlig drift, opererer vi med en minstebeløp på kr. 5000,- ved leie av helg. Ved leie av et døgn i helgen, fre-lør eller lør-søn, er minstebeløp kr. 3000. Det vil altså si at dersom summen av overnattingsleie og forbruk av ved ikke kommer opp i kr. 5000/3000, vil dette likevel bli minste fakturabeløp.

Hoppeseter kan på det meste bookes opptil et halvt år i forveien. Booking av høstsemesteret (10. august til 31. januar) kan skje fra 10. august. Booking av vårsemesteret (1. februar til 31. juli) kan skje fra 10. januar. For eksempel er det ikke mulig å booke en helg i september før etter at høstsemesteret har startet, 10. august. Det er likevel mulig å sende mail for å bli prioritert ved flere henvendelser, men bekreftelse vil førstkomme senere.

Booking gjøres på e-post: hyttestyret@juristforeningen.no

Ved spørsmål, kontakt Christina Lauvås på tekstmelding eller telefon: 99492507.

Bilder av hytta:

Hytta fra utsiden

Stue med sofagrupper, spiseplass og peis

Badstue

Flislagt dusj

Bad med vask, tørketrommel og vaskemaskin

Kjøkken med to komfyrer, stort kjøleskap og industioppvaskmaskin