Leie Hoppeseter

Hoppeseter kan oppleves hele året, enten man ønsker å leie en helg eller ukedag, eller er med på noen av Juristforeningens arrangementer. Utleie er åpent for nåværende og tidligere medlemmer av Juristforeningen, samt studentforeninger.

Enkelte helger er reservert Juristforeningens egne arrangementer. Se i kalenderen under for hvilke dager som er ledige. Se nederst på denne siden for flere bilder av hytta.

Hoppeseter har det meste av fasiliteter; innlagt strøm og vann, oppvaskmaskin, badstue, stereoanlegg med tilkobling for mobil, mulighet for å grille osv. Hytta ble pusset opp i 2013. Det er 35 soveplasser.

Å leie Hoppeseter koster kr. 100,- per natt per person for medlemmer av Juristforeningen. For alle andre er prisen kr 150,- per natt per person. Grunnet stor pågang, og ønske om ansvarlig drift, opererer vi med en minstebeløp på kr. 5000,- ved leie av helg. Ved leie av et døgn i helgen, fre-lør eller lør-søn, er minstebeløp kr. 3000. Det vil altså si at dersom summen av overnattingsleie og forbruk av ved ikke kommer opp i kr. 5000/3000, vil dette likevel bli minste fakturabeløp.

Hoppeseter kan på det meste bookes opptil et halvt år i forveien. Booking av høstsemesteret (10. august til 31. januar) kan skje fra 10. august. Booking av vårsemesteret (1. februar til 31. juli) kan skje fra 10. januar. For eksempel er det ikke mulig å booke en helg i september før etter at høstsemesteret har startet, 10. august. Det er likevel mulig å sende mail for å bli prioritert ved flere henvendelser, men bekreftelse vil først komme senere.

Booking gjøres på e-post: hyttestyret@juristforeningen.no

Ved spørsmål kontakt Johanne Hjortdal på tekstmelding eller telefon: 97874116

Klikk på «+GoogleKalendar»-symbolet for å legge kalenderen til i din egen kalender.

Stue med sofagrupper, spiseplass og peis
Kjøkken med to komfyrer, stort kjøleskap og industioppvaskmaskin.
Bad med vask, tørketrommel og vaskemaskin.
Badstue.
Hytta fra utsiden.