Hyttestyret

Hyttestyret står for driften av foreningens hytte; Hoppeseter. Hoppeseter ligger godslig vestvendt på toppen av en kolle i Lommedalsalpene. Utsikten er like betagende som spektakulær og Sætras fasiliteter er både tallrike og nyoppussede. Alt i alt et godt sted å være for en jusstudent som er gått lei av det kjasete, moderne storbylivet. Hoppeseter har vært i Juristforeningens eie siden 1967.

Det arrangeres en rekke hytteturer av de ulike understyrene i løpet av semesteret. Hyttestyret arrangerer også en rekke turer selv i løpet av året.

Hyttestyrets høsttur, vårtur og sommertur er turer som er åpne for alle som ønsker å bidra på Hoppeseter og nyte en helg i Lommedalen. For nye jusstudenter er det førsteavdelingstur hvert semester. I tillegg arrangeres det julebord for inviterte bidragsytere og sætrakjære føll hver desembermåned. Følg med på Facebook og se etter oppslag på fakultetet for datoer og påmelding!

Leie Hoppeseter? KLIKK HER

Hyttestyret våren 2024