Hoppeball/Staldthing

Staldthing 2015. Foto: Åste Haukvik Traen

Juristforeningen arrangerer hvert år jussens tradisjonsrike ball og 12. oktober 2019 avholdes det 77. ballet på ærverdige Hotel Continental. Hoppeball og Staldthing er Juristforeningens staseligste og mest tradisjonsrike arrangement og her kan alle bli med enten man er med i en forening eller ei. Det serveres 3-retters middag med drikke til, og det blir polonese og dans til storband. Her er det på med finstasen og frem med festhumøret!

Lørdag 12. oktober avholdes det 78. ballet på Hotel Continental

I tillegg byr ballet på en høytidelig seremoni hvor Hennes Majestet den Gulblakke Hoppe står i sentrum. Under Hoppeballet utdeles dekoreringen Den Gyldne Paragraf til studenter som har ytet en ekstra innsats i Juristforeningen. På Staldthing skal dessuten dekoreringen Hoppeordenen deles ut i tillegg til Den Gyldne Paragraf.

Foto: Gamle Loge

Billettsalg arrangeres tirsdag 17. september og onsdag 18. september. For mer informasjon om billettsalget kan du finne arrangementet på Facebook.

Ballsjef 2019

Aksel Kolstad