Leie Hoppeseter

Hoppeseter kan oppleves hele året, enten man ønsker å leie en helg eller ukedag eller blir med på noen av Juristforeningens arrangementer. Sætra kan altså leies av alle studenter, hele året.

Enkelte helger er reservert Juristforeningens egne arrangementer. Se i uteleiekalenderen for hvilke dager som er ledige.

Hoppeseter har det meste av fasiliteter; innlagt strøm og vann, oppvaskmaskin, badstue, stereoanlegg med tilkobling for mp3-spiller, mulighet for å grille osv. Hytta ble pusset opp i 2013. Det er 35 soveplasser.

Å leie Hoppeseter koster kr. 100,- per natt per person for medlemmer av Juristforeningen. For alle andre er prisen kr 150,- per natt per person. Grunnet stor pågang, og ønske om ansvarlig drift, opererer vi med en minsteinnbetaling kr. 5000,- ved leie av helg. Det vil altså si at dersom summen av overnattingsleie og forbruk av ved ikke kommer opp i 5000 kr, vil dette likevel bli minste fakturabeløp. Dette viser seg likevel å få liten betydning i praksis.

Booking gjøres på e-post: hyttestyret@juristforeningen.no
Ved spørsmål, kontakt Christina Lauvås på tekstmelding og telefon til 99492507.

Bilder av hytta:

Utvendig