Meld interesse for verv på valg!

Vil du engasjere deg i Juristforeningen?

Meld din interesse her:

Se hvem som har meldt sin interesse her:

I oktober er det duket for Juristforeningens generalforsamling, hvor det velges nye medlemmer til flere av foreningens mange styrer.

I den forbindelse avholder vi informasjonslunsj på Frokostkjelleren hvor du kan bli bedre kjent med foreningen. Her kan du lære om livet i forening, de forskjellige vervene og ikke minst hvordan du kan bidra til å gjøre foreningen enda bedre!

Det er mange spennende verv som skal fylles, blant annet til Clubstyret, Justivalen og Hyttestyret!

Infolunsjen avholdes tirsdag 11. oktober kl. 11.00-13.00 på Frokostkjelleren, hvor foreningens styrer står på stand for å ta i mot spørsmål, fortelle om seg selv og rekruttere engasjerte studenter til verdens best studentforening!

Vi kan friste med kaffe, boller og strålende humør, så ta med vennegjengen for en hyggelig prat ♥