Billettsalg til Staldthing

Juristforeningen arrangerer hvert år jussens tradisjonsrike ball, men det er kun hvert tredje år det er ekstra stort og flott – som i år! Staldthing er mer høytidelig enn vanlig Hoppeball, og vil i 2018 avholdes i Gamle Logen. Er du student på 3. studieår i høst, vil det si at årets ball er den eneste muligheten du har til å delta på Staldthing i løpet av studietiden. Den muligheten vil du ikke gå glipp av!

Tider for billettsalg

4. og 5. studieår
Tirsdag 28. august kl. 11-13
Sted: Kantina på Domus Media

1.-3. studieår
Onsdag 29. august kl. 11-13
Sted: Kantina på Domus Nova

Mer informasjon om billettsalget finner du HER.

Ballet koster kr 850,- for studenter og kr 1300,- for jurister. Selv om prisen kan virke noe stiv, får du mye igjen for pengene. Inkludert i prisen er nemlig aperitiff, 3-retters middag med tre glass vin til, kaffe avec, underholdning med Røa storband og nachspiel på Frokostkjelleren. I tillegg får hver deltaker en nål til å feste på dress/kjole i anledning Juristforeningens 110-årsjubileum.

I motsetning til hva en del kanskje tror, er ikke ballet kun for Juristforeningen, og vi ønsker at så mange som mulig blir med på ballet uavhengig av forening og studieår. Jo flere, jo bedre, så ta med vennegjengen (eller kom alene, alle får utdelt borddame/-kavaler!) og bli med!

Staldthing i Gamle Logen i 2015. Foto: Åste Haukvik Traen