Billettsalg til Hoppeballet 2017

Juristforeningen har gleden av å invitere alle jusstudenter til årets flotteste begivenhet.
Årets Hoppeball avholdes 14. oktober kl. 18.00 på Hotel Continental.

Billetter selges i kantinen på Domus Nova tirsdag 19.september.
Tidene er som følger:

5. og 4. avdeling kl. 12.00-13.00
3. avdeling         kl. 13.00
1. og 2. avdeling kl.14.00-15.00

Hoppeball er åpent for både studenter og uteksaminerte jurister. Billettene selges med førsteprioritet til de eldste studentene, men det er slettes ikke umulig å skaffe seg billett allerede på første studieår. Prisen er kr 890,- for studenter, og kr 1300,- for uteksaminerte.

Prisen inkluderer velkomstdrink, tre-retters middag, to glass vin til maten og kaffe/te. Det vil bli dans utover kvelden til vakre toner fra Røa Storband, utdeling av dekoreringen Hoppeorden, og tilhørende taler med blant annet Juristforeningens Storesøster professor Dr.juris. Trine-Lise Wilhelmsen. Her er det på med finstasen og frem med festhumøret!

Antrekk for kvelden er studentgalla. For guttene er dette dress, smoking eller kjole og hvitt. Jentene bør ha lang kjole.

Dersom du ikke har mulighet til å kjøpe billett på Nova, kan du sende e-post til ball@juristforeningen.no for å kjøpe billett fra 20.september hvis det er flere plasser igjen.

Denne kvelden vil du ikke gå glipp av!

Les mer om eventet på vår facebook side: https://www.facebook.com/events/488554551497811/?active_tab=about