Sommerdugnad på Hoppeseter

Det er igjen på tide å invitere til dugnad på Hoppens ferieresidens Hoppeseter fra 9. til 11. juni!
Denne gangen skal vi la Domus Dritus stå i fred,men vi kan likevel love dere en innholdsrik dugnad. Vinteren har bare delvis fart vel med vår elskede hytte. Vi har oppgaver både for den praktisk
begavede og den praktisk frarøvede.

Påmeldingen åpner her på Juristforeningen.no 15. mai kl. 1200.

Her vil som vanlig den som kommer først til mølla få rent mel i posen først. Påmeldingen er bindende.
Vi har god plass til både nye og gamle travere.
Prisen for herligheten er på nette 250 kroner, og inkluderer kost og losji for hele helgen!

Hoppeseter er Juristforeningens egen perle i Lommedalsalpene, bare en liten time med kollektivt i fra sentrum. Hytta har nå vært i Juristforeningens eie i hele 50 år, med dugnadene som en viktig tradisjon helt fra begynnelsen.
Hjertelig velkommen til DUGNAD!
Med vennlig hilsen Hyttestyret – Jussens svar på Dyret!
Har du noen spørsmål? Send en mail til Hyttestyret@jursitforeningen.no!
Advokatfirma Ræder DA er Hyttestyrets hovedsamarbeidspartner, Wikborg Rein Advokatfirma AS er Juristforeningens hovedsponsor