Påmelding til Nordisk uke i Turku (Åbo) i Finland!

16299151_10154144574981850_1814394226550120343_n

Hei alle jusstudenter! Forhåpentligvis har dere fått bena på jorda etter semesterstart. Hvis du ikke fikk sikret deg en plass til de foregående nordiske ukene; nå har du en ny sjanse! Det er klart for påmelding til nordisk uke i Åbo (Turku) i Finland.

Det er duket for en fantastisk uke med litt fag og mye moro. Hver nordiske uke tar for seg et juridisk tema og det blir både ekskursjoner og foredrag. Denne gangen er temaet forsikringsrett. Ikke minst vil det være både fester og sosiale aktiviteter, blant annet hyttetur, middag og ball. Dette er en ypperlig sjanse til å besøke flotte byer og bli kjent med studenter fra våre naboland.

Uken varer fra 14. til 18. mars. Om ikke du har anledning til å reise bort en full uke, så vil det være mulig å delta på deler av uken. Vi har tre plasser der Juristforeningen dekker alt bortsett fra transport. Ved stor etterspørsel vil det være mulig å få flere plasser. Har du aldri vært på en nordisk uke vil du få høyere prioritet ved tildeling av plasser. Utgangspunktet er allikevel først i tid, best i rett.

Påmelding eller spørsmål sendes til intsek@juristforeningen.no eller direkte til internasjonal sekretær, Ingrid Thorkildsen. Det er i utgangspunktet bindende påmelding. Fristen er 6. februar.

Vi sees i Norden!